Retourneren
Wij leveren alle artikelen met garantie die van het artikel verwacht mag worden. Mocht een artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan kan deze geruild of geretourneerd worden. Echter gelden er voor ruiling enkele voorwaarden.
Retourprocedure
- Geef uw retourzending per telefoon of e-mail aan ons door.
- Het te retourneren artikel moet binnen 14 dagen na ontvangst inclusief factuur en een toelichtende brief aan ons geretourneerd worden.
- Zorg dat u uw zending voldoende gefrankeerd opstuurt. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.
- Het artikel mag niet beschadigd zijn en in zo origineel mogelijke verpakking en verzenddoos geretourneerd te worden.
- Na ontvangst van het artikel met bijbehorend factuur en een toelichtende brief, krijgt u van ons een bevestiging en zal het aankoopbedrag binnen 30 dagen op uw rekening worden overgemaakt.
- Voor het retourneren van een hoog-laag bed geldt dat de verzend kosten voor deze niet worden vergoed. Indien Thuiszorgbed Voordeel zelf wordt ingeschakeld voor het retourneren van het hoog-laag bed wordt hier € 190,- inclusief btw voor gerekend.
Garantie
Welke garantie heb ik op mijn aankopen?
Voor al onze tweedehands producten geldt een garantie termijn van tenminste 3 maanden Naast de garantie gelden ook de wettelijke bepalingen. De aangeboden garantie doet niets af aan de wettelijke rechten van u als consument.
Aangekocht product binnen de garantietermijn defect?
Wanneer een door u aangekocht artikel binnen de garantietermijn defect raakt, neemt u dan contact met ons op. Wij zullen dan na ontvangst van het desbetreffende artikel zorg dragen voor een snelle en correcte afhandeling.
Niet vallend onder garantie: Val- en of stootschade of iedere andere schade door derden.
Uw factuur geldt tevens als garantiebewijs, bewaar deze factuur dus goed. Zonder factuur kunnen wij helaas niet beoordelen of het product bij ons gekocht is en kan er geen garantie worden verleend.
Klachten
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening of heeft u een klacht over bijvoorbeeld de webshop, één van onze medewerkers of een aan u geleverd product? Dan horen wij dit graag. Wij dragen onze service hoog in het vaandel en alleen met uw feedback kunnen wij deze service nog verder verbeteren.
U kunt een email sturen o.v.v. Klacht of per telefoon contact met ons opnemen.
Telefoon: 085-060 58 68 Ma t/m Vr 9:00 uur tot 17:00 uur
E-mail: info@thuiszorgbedvoordeel.nl
Wij nemen binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht contact met u op.